حداقل

تعداد بازدید: 153 تعداد نظرات ارسالی: 0 نویسنده: ssicadmin
در گزارش عملکرد 30 روزه شرکت خدمات ارتباطی رایتل مطرح شد

رشد 200درصدی ارائه خدمات به بیمه شدگان تأمین اجتماعی / افزایش 20 درصدی شبکه رایتل

شرکت خدمات ارتباطی رایتل وابسته به سازمان تأمین اجتماعی از رشد 200 درصدی خدمات به بیمه شدگان این سازمان طی یک ماه اخیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات ارتباطی رایتل، سعید کریمزاده عضو هیأت مدیره و سرپرست مدیریت عامل این شرکت، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد رایتل در ارائه خدمات به مشتریان و جذب مخاطبان جدید با تمرکز بر ارائه خدمات نوین ارتباطی،گفت: با تمرکز بر تداوم ارائه خدمات بهتر و مقرون به صرفه به بیمه شدگان تأمین اجتماعی، طرح جامع تأمین اجتماعی در بهمن ماه سال جاری با شتاب بیشتری به روز رسانی و اجرا شد که با افزایش ظرفیت‌های خدمت‌رسانی با 200 درصد رشد توزیع سیم‌کارت به بیمه شدگان تأمین اجتماعی مواجه بودیم که این موضوع می‌تواند گام مهمی برای سامان بخشی به خدمات نوین شرکت باشد.

سرپرست مدیریت عامل رایتل افزود: راه‌ اندازی سامانه کددستوری #1420* برای سازمان تأمین اجتماعی جهت سرویس‌های نوبت دهی بیمه، استعلام،خدمات و ... از دیگر اقداماتی بود که توسط شرکت رایتل در بهمن ماه صورت گرفت.

وی همچنین با اعلام خبر افزایش ظرفیت شبکه رایتل گفت: اجرای پروژه راه اندازیCore  سایت دوم شرکت رایتل پس از 1.5 سال توقف، در بهمن ماه به سرانجام رسید، به طوری که بدون صرف هزینه در مدت زمان 20 روز کاری، Core سایت مستقر در استان اصفهان راه اندازی و 20 درصد ظرفیت شبکه رایتل به میزان 100 ترابایت افزایش یافت. لازم به توضیح است از این پس استان‌های اصفهان، سمنان، هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد، قزوین، سیستان و بلوچستان و یزد ازاین مرکز سرویس می‌گیرند و راه اندازی این پروژه از منظر افزایش ظرفیت خدمات شرکت بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است، طرح جایزه بزرگ رایتل نیز با اهدای یک دستگاه آپارتمان به ارزش یک میلیارد تومان برای تمام هموطنانی که از سیم کارت رایتل استفاده می‌کنند در بهمن ماه آغاز شده و مراسم قرعه کشی اهدای این جایزه ویژه نیز در نیمه شعبان برگزار خواهد شد.

 
print



rating
  نظرات

نظری وجود ندارد.

نام
ایمیل
وب سایت
عنوان
نظر
کد CAPTCHA
وارد نمودن کد

کلیه حقوق این سایت متعلق است به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی